Mgr. Michal Kaczor

w

Kontaktujte mne

Spojení mého profesionálního know-how a Vašich nápadů může mít jedinečné výsledky 🙂

w

Stačí kliknout!

Kliknutím na tlačítko se teleportujete přímo na stránku, kde čeká kontaktní formulář.

Kontaktní formulář

SEO školení na klíč pro firmy. Proč neváhat a využít ho?

SEO

Ať už jste jednotlivec, menší nebo velká společnost, která se chce dozvědět aktuální a věcné informace k problematice SEO v interaktivním kurzu vytvořeném přímo na klíč, můj vzdělávací kurz SEO je pro Vás ideálním řešením.

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je dnes nedílnou součástí působení každé firmy a patří do strategií online marketingu, kterým je věnovaná nemalá pozornost. Není divu. Na rozdíl od placené reklamy má optimalizace webu pro vyhledávače (tzv. SEO) celou řadu výhod. SEO samo o sobě je bezplatné (samozřejmě se teď nebavíme o situaci, kdy si najmete SEO experta, který si za jeho práci účtuje odpovídající odměnu), zatímco za PPC reklamy ve vyhledávačích se musí platit. Oproti nim má SEO navíc dlouhodobý efekt – čili pokud systematicky pracujete na optimalizaci webu pro vyhledávače, budoucí výsledky na sebe zpravidla nenechají dlouho čekat a odehrávají se v dlouhodobém horizontu. Zatímco PPC reklamu si zaplatíte a funguje pouze do okamžiku, než jí platit přestanete. No a co se týče SEO, jeho největší výhodou je, že jde o organický čili neplacený obsah. A ten v mnohých případech daleko více poutá pozornost uživatelů, než PPC reklama, která je ve vyhledávání označená štítkem „reklama“ a pro mnoho uživatelů je tak neatraktivní – nechtějí na ní klikat.

Jako profesionální lektor, který školí on-line marketing pro úspěšné automotive společnosti (ŠKODA AUTO a v minulosti také FIAT) jsem si moc dobře vědom toho, jak důležité je předávat odborníkům srozumitelnou formou relevantní informace nejen z oblasti SEO. Často se setkávám s klienty, kteří buďto nemají o SEO téměř žádné informace a ještě neobjevili jeho ohromnou sílu, anebo s klienty, kteří vůbec nemají čas SEO řešit, a tak si najmou agenturu (v ideálním případě seriózní) a takřka slepě důvěřují tomu, co jim lidé z agentury řeknou, aniž by si informace, a tím spíše výsledky ověřovali. Pojďme to společně změnit. Pro Vaší firmu velmi rád připravím SEO školení na klíč, s ohledem na povahu Vašeho byznysu, a témata, která jsou relevantní právě pro Vás. Jsem zvyklý školit interaktivně a věřím, že Vám jsem schopen informace předat zajímavou a poutavou formou. Mojí výhodou je, že nejsem žádný „SEO šaman“ a výsledky SEO mám reálně ověřené nejen na práci v terénu, ale hlavně na vlastních projektech, kterým věnuji mnoho svého volného času a na kterých jsem se toho nejvíc naučil. Příkladem úspěchu mojí dlouhodobé práce je projekt MojeWebovka.cz, který byl založen s cílem poskytnout kvalitní a svého druhu jedinečný WordPress návod všem uživatelům tohoto redakčního systému. V průběhu dlouhodobé a systematické práce na tomto projektu se mi podařilo obsadit všechny klíčové fráze – wordpress návod, wordpress navod, wordpress tutorial cz, návod wordpress, wordpress návody a obsadit s nimi první místo na příčkách Google vyhledávání. Právě zde a v mých mnohých jiných projektech hrála roli dlouhodobá, systematická práce, a nikoli jednorázový zásah, prostřednictvím kterého bychom takových výsledků zcela jistě nedosáhli. Níže uvedený příklad je pouhou ukázkou části výsledků tohoto projektu – paleta klíčových slov, na které se projekt MojeWebovka.cz zobrazuje, je samozřejmě daleko širší. A neustále pracuji na zdokonalování tohoto projektu, které prakticky nekončí.

ukázka špičkových výsledků projektu MojeWebovka.cz

Proč je SEO školení a pravidelné vzdělávání v této oblasti pro firmy tolik důležité?

Co si budeme povídat, ve světě, kde drtivá většina spotřebitelů používá k vyhledávání produktů a služeb vyhledávače, je pro firmy naprosto zásadní mít kvalitně optimalizované webové stránky pro vyhledávače, aby oslovily své cílové publikum a zůstaly konkurenceschopné. To jde jen v případě, že firma má o SEO dostatečné množství relevantních informací a vnímá jeho důležitost. Nemusí to být nutně tak, že firma si SEO dělá sama…může si na to klidně najmout SEO specialistu, anebo agenturu. Nicméně i tak je naprosto zásadní, aby firma rozuměla základním principům optimalizace webů pro vyhledávače, a dovedla tak reálně kontrolovat činnost agentury / specialisty a ověřovat informace, které od takové agentury nebo specialisty přicházejí. Často se setkávám s klienty, kteří investovali nemalé peníze do neefektivních SEO strategií, protože jim jakási agentura s charakterem „SEO šamanů“ naslibovala hory doly – mimo jiné první příčky v pozicích vyhledávání na Googlu a Seznamu. A, světe div se, ono to dlouhou dobu nepřicházelo, nehledě k tomu, že agentura nedovedla naplňovat ani základní sliby/předpoklady.

Jaký je obsah typického školení které pro firmy realizuji?

Vzhledem k tomu, že se jedná o školení na klíč, vždy ho přizpůsobuji potřebám konkrétní firmy. Nicméně, zpravidla se dotýkáme typických oblastí, které jsou zásadní pro to, aby zaměstnanci firmy, kterou školím, dobře pochopili a ovládli základní principy SEO, počínaje tím, na jakém principu pracují vyhledávače, přes strukturu, obsah a celkovou kvalitu vlastního webu firmy až po opatření, skrze která ovlivňujeme vzájemnou komunikaci firemního webu s vyhledávači apod.

Typická témata na SEO školení pro firmy, která realizuji

  • informace o tom, na jakém principu fungují vyhledávače a vyhledávající uživatelé v prostředí internetu a jak se navzájem ovlivňují
  • co jsou to klíčová slova, co je ta neustále omílaná analýza klíčových slov a jak souvisí se SEO a s byznysem, resp. webem firmy
  • jaké parametry má dobře optimalizovaný web z pohledu SEO – čili co by měl web firmy splňovat, aby byl dobře optimalizovaný
  • jak by měla vypadat struktura webu firmy, její obsah a jak se s tím vším pojí ona analýza klíčových slov, resp. klíčová slova
  • jaké nástroje se dají ve firmě používat např. k základnímu zmapování klíčových slov, měření pozic ve vyhledávačích, monitoringu SEO chyb apod.
  • jak se obecně měří úspěch z pohledu SEO, jak kontrolovat, zda agentura/freelancer, který SEO pro firmu dělá, odvádí svou práci dobře
  • a další témata…

Vyplatí se na SEO firmy využít služeb specialisty a nechat se řádně proškolit?

Moje obecná odpověď je: Rozhodně ANO! Školení Vás finančně nezruinuje, i když samozřejmě…něco Vás to stát bude, ostatně jako jakékoli jiné školení, které pro Vaší firmu objednáváte. Ačkoli je možné, aby si firma postupně optimalizovala svůj web sama, takříkajíc svépomocně, je z mého pohledu nutné, aby k tomu měla aspoň základní penzum informací, resp. vědomostí. A na základě dlouhodobých zkušeností si troufám říci, že takové vědomosti přečtení několika článků na internetu prostě nepřinese. V tomto ohledu se jeví jako skutečně vhodnější spolupracovat se specialistou – no a najmutí specialisty na SEO může přinést mnoho výhod, mezi které patří např.:

  • Větší odbornost: Specialista na SEO má znalosti a zkušenosti, díky kterým dovede firmu odborně a efektivně proškolit, nehledě k tomu, že školení přizpůsobí přímo danému prostředí firmy a je schopen pružně reagovat na dotazy související s provozem dané firmy, a tak se může stát Vaším nenahraditelným pomocníkem, který Vám zodpoví nejeden palčivý dotaz
  • Úspora času: SEO je zpravidla časově velmi náročný proces, nicméně specialista na SEO Vám může pomoci ušetřit čas tím, že Vám v průběhu školícího dne v kostce shrne všechny důležité informace, které byste jinak museli složitě vyhledávat v prostředí internetu, nehledě k tomu, že řada těchto informací by mohla být z Vaší strany nepřesně pochopena – pokud se navíc rozhodnete s tímto specialistou později spolupracovat, může Vám ušetřit další hodiny, dny a možná i týdny času, což vám umožní soustředit se více na Vaše podnikání a jeho jádro
  • Lepší výsledky: Díky školení, přesně ušitému na míru Vaší firmě, můžete dosáhnout daleko lepších výsledků, protože problematiku SEO lépe pochopíte a uchopíte – školitel Vám navíc pomůže zodpovědět spoustu otázek v souvislosti se SEO vs. Vaší firmou – navíc, pro běžného uživatele zpravidla není v jeho silách, aby ovládal všechny dovednosti týkající se optimalizace pro vyhledávače, nehledě k tomu, že profesionální nástroje k tomu určené jsou relativně dost nákladné a firma by si je musela tak či tak hradit

Sečteno, podtrženo, SEO je pro dnešní firmy kritickým aspektem online marketingu a SEO školení firmě může přinést mnoho výhod. Spoluprací se specialistou na SEO může majitel firmy ušetřit čas, dosáhnout lepších výsledků a udržet si náskok před konkurencí. Pokud Vás možnost individuálního SEO školení pro Vaší firmu zaujala, neváhejte mne nezávazně kontaktovat a moc rád připravím koncept SEO školení právě pro Vaší firmu – profesionálně a na míru.

Mgr. Michal Kaczor (studio)

Mgr. Michal Kaczor
SEO specialista

Pomáhám klientům optimalizovat jejich weby pro vyhledávače a postupně růst v organickém vyhledávání (Google, Seznam). Rád s Vámi realizuji bezplatnou a nezávaznou on-line schůzku a připravím pro Vás ty nejlepší SEO služby.

Mgr. Michal Kaczor

Tvorbě webů a jejich optimalizaci pro vyhledávače (SEO) se věnuji dlouho. Více než 15 let. Už na základce jsem v on-line světě neustále šmejdil a oblíbil si ho natolik, že později (2008) jsem, ještě jako středoškolský student, absolvoval rekvalifikaci: Tvorba webů. V průběhu mé letité praxe jsem se také hodně naučil v oblasti SEO čili problematiky optimalizace webů pro vyhledávače. Už před lety jsem založil projekt Moje Webovka, skrze který jsem si účinnost SEO prakticky ověřil. Kromě toho se věnuji také tématům (mj. duševního) zdraví, které jsou chtě/nechtě s dnešním technologickým světem úzce propojena.